Van adresdrager naar marketingtool

Vanzelfsprekend als je iets verstuurt moeten daar de adresgegevens van de ontvanger op staan. En dat de adresdrager dan ook bruikbaar is voor marketing doeleinden om diensten en producten aan te prijzen is inmiddels ook een kant die weinigen aan zich voorbij laten gaan. Maar met behulp van een goede database kan dit contactmoment met je klant of prospect nog beter benut worden.

Account Based Marketing kansen op een adresdrager

Met behulp van Account Based Marketing (ABM) kun je het contactmoment dat je hebt met het versturen van bestelde producten, documentatie of catalogus optimaal benuttten.

Neem het voorbeeld van Manutan, waarbij elke klant op de adresdrager behalve de noodzakelijke verzendinformatie en universele introductie van het huismerk ook nog geprikkeld wordt met producten die door hen en de branchegenoten regelmatig besteld worden. De achterzijde van de adresdrager in briefvorm geeft de accountmanager de kans eenvoudig zijn gezicht weer eens te laten zien.

Tip: Het maken van een persona voor elke klant- of prospectgroep kan je hierbij helpen het overzicht te behouden bij het opstarten van een Account Based Marketing (ABM) uiting of campagne.

Hoe aan de slag met Account Based Marketing?

Heel eenvoudig, bel john van der Meer (0345 65 60 60) en hij vertelt je graag alles over ABM en databased marketing en de voordelen die dit biedt voor jullie.

Lees meer over Account Based Marketing in onze blogs

In onze blogs vind je praktische tips, de do’s en don’ts en word je op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen.

Zullen we een kopje koffie drinken?

Bel ons gerust op 0345 65 60 60 of vul het formulier in. Ik kom graag bij je langs voor een persoonlijke kennismaking.
Maar je bent natuurlijk ook bij ons aan de dijk welkom…

John van der Meer

    Ja, ik ontvang graag de nieuwsbrief met blogs, cases, trends, tips en inspiratie.

    Deze website is beveiligd met reCAPTCHA, het Privacybeleid en Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.