
De twee brands Arthodent en MailMix leveren producten voor de dental markt (tandartsen, orthodontisten en mondhygiënisten). In de loop der jaren zijn de twee brands langzaam naar elkaar toegegroeid en waren ze onvoldoende onderscheidend van elkaar. Bovendien waren de logo’s en uitingen van beide merken ingehaald door de ‘tand des tijds’.
Het was tijd voor een rebranding…

Verschil moet er zijn…
Beide brands zijn nu zorgvuldig gepositioneerd; Arthodent als dé premium leverancier voor de specialist en MailMix als de snelle, moderne en prijsbewuste leverancier.
De logo’s en de keuze van foto’s, papier, formaten, wijze van verzending en vormgeving sluiten nu aan bij de nieuwe positionering. Voor beide brands is een six word story (pay-off) ontwikkeld die de positionering van MailMix en Arthodent helder maakt.



Zullen we een kopje koffie drinken?
Bel ons gerust op 0345 65 60 60 of vul het formulier in. Ik kom graag bij je langs voor een persoonlijke kennismaking.
Maar je bent natuurlijk ook bij ons aan de dijk welkom…
John van der Meer