Een nieuwe brand in de markt positioneren

Voor Artibol ontwikkelde Vandermeer branding & communicatie de naam en de look-and-feel voor het nieuwe smartwatch merk Qlarck.

Voor deze Apple watch lookalike werd vervolgens een stijlvolle verpakking ontworpen en wervende teksten en afbeeldingen ontwikkeld die de koper op platformen als bol.com overtuigde dat dit ‘The watch to have’ is.arbij warmgeel gereserveerd is voor earbuds.

Nog veel meer verpakkingen…

In de afgelopen 25 jaar hebben wij vele verpakkingen en verpakkingsconcepten ontwikkeld voor een grote verscheidenheid aan klanten en producten. Mocht je meer willen weten over deze specialiteit, die alles heeft te maken met John z’n professionele verleden, neem dan contact op met John. Hij vertelt je er graag over…

Lees meer over slimme campagnes, branding en campagne-websites in onze blogs

In onze blogs vind je praktische tips, de do’s en don’ts en word je op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen.

Zullen we een kopje koffie drinken?

Bel ons gerust op 0345 65 60 60 of vul het formulier in. Ik kom graag bij je langs voor een persoonlijke kennismaking.
Maar je bent natuurlijk ook bij ons aan de dijk welkom…

John van der Meer

    Ja, ik ontvang graag de nieuwsbrief met blogs, cases, trends, tips en inspiratie.

    Deze website is beveiligd met reCAPTCHA, het Privacybeleid en Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.