
Branding en naamsbekendheid
Opvallend en bijna episch zijn de advertenties voor Veka in de Nederlandse vakbladen. Met als hoofddoelstelling de naamsbekendheid te vergroten bij de doelgroep. En tevens de brand stevig te positioneren. De opvallende visuals haken direct in op één van de U.S.P.’s van het product. Waardoor zij het inhoudelijke deel van de advertenties onderstrepen.

Directe leads
Waar bij de offline campagne de nadruk voornamelijk op zichtbaarheid gericht is, heeft de online campagne direct resultaat als doelstelling. Middels een bannering- en rebanneringcampagne wordt de doelgroep naar en weer terug naar de landingspagina gebracht. Deze landingspagina is ingericht op het creëren van leads. Een zeer effectieve campagne die veel bruikbare leads oplevert.
Zullen we een kopje koffie drinken?
Bel ons gerust op 0345 65 60 60 of vul het formulier in. Ik kom graag bij je langs voor een persoonlijke kennismaking.
Maar je bent natuurlijk ook bij ons aan de dijk welkom…
John van der Meer