Omzetverhogende actie
Bedenk een actie die herhaalaankopen stimuleert en een omzetverhoging genereert. Een uitdagende vraag waar Vandermeer communicatie graag zijn tanden in zet.
De uitkomst van een uitgebreide brainstorm was een actie die inspeelt op het thuiswerken (in september 2020 werd thuiswerken i.v.m. Corona nog leuk gevonden). Hoe zakelijk, casual of huiselijk kleed jij je voor een online overleg, waren items die toen speelden. Daar haakt deze zeer succesvolle Zalando-actie van Manutan op in.



Alle kanalen open …
Deze actie is een schoolvoorbeeld van de juiste actie op het juiste moment. Maar ook de juiste inzet van de mediakanalen was belangrijk voor het grote succes van deze actie.
De uitgebreide on- en offline campagne van deze actie was zowel op bestaande klanten als prospects gericht. Bestaande klanten werden via DM’s (Direct Mail) en eDM’s (e-mail marketing) benaderd. Prospects werden via een online campagne en social media bereikt.
Zullen we een kopje koffie drinken?
Bel ons gerust op 0345 65 60 60 of vul het formulier in. Ik kom graag bij je langs voor een persoonlijke kennismaking.
Maar je bent natuurlijk ook bij ons aan de dijk welkom…
John van der Meer